ماگ هیتر دار برقی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 400,000  تومان
خرید پستی

ماگ هیتر دار برقی

بیشتر افراد برای کسب انرژی در میان وعده های خود از نوشیدنی های داغ مانند انواع دمنوش،چای، نسکافه و قهوه را می نوشند. زیرا این نوشیدنی ها علاوه بر داشتن کافئین ، دارای خواص گیاهی مفید نیز می باشند که باعث افزایش انرژی شما در روزهای کسل کننده یا پر مشغله می شوند. بدین منظور داشتن یک وسیله مناسب برای فراهم کردن نوشیدنی داغ مورد نیاز شما بسیار مهم و پر کاربرد می باشد.بدین منظور ماگ زیبای هیتر دار را به شما پیشنهاد می کنم تا هرلحظه همراهتان باشد.

ماگ هیتر دار برقی با طراحی شیک و مینیمال خود، بهترین همراه برای درست کردن و سرو کردن نوشیدنی های داغ شما در هر زمان و مکانی می باشد. این ماگ شمارا از داشتن قوری های بزرگ و پردردسر بی نیاز می کند.همچنین میتوانید علاوه بر دم کردن نوشیدنی های گوناگون ، انواع غذا ، سوپ و... را با کمک صفحه هیتر این محصول، به راحتی و در کمترین زمان گرم کنید و از انها نهایت لذت را ببرید. در نتیجه با خرید این ماگ با یک تیر چندین نشان خواهید زد. ابعاد این ماگ 16x12x15 سانتی متر می باشد.

این ماگ دما را در 55 درجه نگه میدارد و به خوبی نوشیدنی های گرم و تازه شما را حاضر می کند.این محصول با برق 220 ولت کار میکند و در کمترین زمان گرمای لازم برای نوشیدنی های شمارا فراهم میسازد.حجم این ماگ 400 میلی لیتر می باشد و حجم خوبی از نوشیدنی را در خود جای میدهد. جنس بدنه ماگ هیتر دار از پیرکس است بنابراین نسبت به دمای بالا و شوک های حرارتی بسیار مقاوم می باشد. جنس درب و بدنه هیتر از سرامیک می باشد و در رنگ های متنوع و شیکی مانند سبز و صورتی تولید و عرضه شده اند.این محصول جعبه کادویی بسیار چشم نوازی دارد و بهترین انتخاب برای هدیه دادن می باشد.همچنین در کنار این ماگ یک قاشق طلایی رنگ سرامیکی نیز قراردارد که شمارا از تمام وسایل جانبی دیگر بی نیاز می کند.

قیمت این محصول400000تومان

 



قیمت : 400,000  تومان
خرید پستی