زیر صابونی طرح ماهی و برگ 2عددی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 20,000  تومان
خرید پستی
زیر صابونی طرح ماهی و برگ 2عددی


 

جاصابونی از جمله وسایلی میباشد که در هر سرویس بهداشتی پیدا میشود در هر سرویس بهداشتی از این وسیله برای محل نگهداری صابون استفاده میشود.کمتر مکانی را میبینید که صابون ان ها در جای نامناسبی قرار گرفته باشد.همیشه سطوحی نزدیک به شیر اب برای جاصابونی قرار داده شده است و صابون ها در ان قسمت در جای مناسب خود قرار خواهند گرفت.زیر صابونی طرح برگ و ماهی از جمله زیر صابونی های زیبا و فانتزی می باشند که سرویس حمام و دستشویی شما را شیک و زیبا میکند.

 

 

جاصابونی که مناسب نباشد میتواند الودگی و از بین رفتن صابون ها را به همراه داشته باشد.ولی داشتن لایه ای آبکشی روی جاصابونی از خیس و خراب شدن صابون جلوگیری میکند.همیشه از جاصابونی هایی استفاده کنید تا موادی که در زیر ان جمع میشود را به سرعت بتوانید خالی کنید تا میکروب ها را به همراه نداشته باشید.جنس هایی که فلزی باشند در این محیط حمام و سرویس بهداشتی بزودی خراب شده و جرم میگیرد.بهترین جنس برای جاصابونی ها پلاستیک میباشد هر چه عمر طولانی تر داشته باشد از نظر مالی نیز برای شما مناسب تر میباشد.

 

 

مشخصات کلی کالا:

زیر صابونی

طرح ماهی و برگ

آبگیر دار

ابعاد : 13x9x2 سانتی‌متر

وزن : 30 گرم

جنس : پلاستیک باکیفیت

قابلیت اتصال به دیوار ندارد

قابلیت شستشو دارد

مناسب برای مواد شوینده و بهداشتی

 

قیمت 2عدد از این محصول 20000 تومان


قیمت : 20,000  تومان
خرید پستی