با خرید نگهدارنده دمپایی دیواری ، کفش و دمپایی خود را به دیوار حمام ، دستشویی و کمد خود آویز کنید و دیگر نگران فضای کم منزل خود نباشید. هولدر دمپایی دیواری به وسیله چسب بسیار قوی که در پشت آن تعبیه شده است به سطوح صاف چسبیده خواهد شد و شما می توانید هر نوع دمپایی و کفش را به درون آن آویز کنید.این هولدر بصورت سه تایی بهم پیوسته می باشد که شما میتوانید سه دمپایی یا حوله و دستمال را به آنها متصل کنید.

 

 

بعضی مواقع بعد از شستن پاهایتان در حمام و دستشویی دمپایی شما کاملا خیس شده ، اکثراٌ دوست ندارند برای رفتن به دستشویی دمپایی خیس بپوشند ، یکی از وسیله هایی که باعث گرفتن سریع آب دمپایی می شود هولدر دمپایی دیواری حمام می باشد. نگهدارنده دیواری دمپایی به گونه ای طراحی شده که به کاشی حمام و دستشویی چسبده می شود و شما می توانید بعد از شستشوی پاهایتان آن را به هولدر آویز کند تا آب دمپایی سریع تر خشک شود.

 

 

از هولدر دمپایی دیواری در کمد ، جلوی درب اتاق و . . . نیز می توان استفاده کرد. بسیاری از کسانی که در آپارتمان زندگی می کنند همیشه دچار کمبود فضا هستند ، با نگهدارنده دیواری دمپایی این مشکل نیز حل خواهد شد . استفاده از وسایلی که فضای کم منازل را جبران می کنند در حال حاضر بیشتر شده است . هولدر دیواری دمپایی نیز یکی از وسایل پرکاربرد در منازل آپارتمانی می باشد.

 

 

اگر در دستشویی و حمام منزل شما هر یک از اعضای خانواده یک دمپایی شخصی دارند و مشکل بی نظمی آن ها شما را آزار می دهد بهترین وسیله برای نظم دهنده دمپایی های دستشویی و حمام استفاده از نگهدارنده دمپایی دیواری است که تعدادی از آن را روی دیواری حمام و دستشویی بچسبانید و هرکس دمپایی خود را درون آن قرار دهد.

 

 

با قرار دادن دمپایی حمام و دستشویی درون هولدر دیواری دمپایی از پوسیدگی و قارچ زندگی کف دمپایی نیز جلوگیری خواهید کرد. دمپایی روفرشی سالن ، دمپایی های حیاط ، تراس و . . . خود را درون نگهدارنده دیواری دمپایی قرار دهید و نظم منزل خود را افزایش دهید.

 

 

پشت نگهدارنده دمپایی دیواری دو عدد چسب بسیار قوی قرار گرفته شده است ، این چسب فقط به سطوح صاف چسبیده می شود ، مانند کاشی ، کمد و ...برای چسباندن هولدر نگهدارنده دمپایی به دیواری ابتدا سطح دیواری ، کاشی و . . . را به خوبی تمیز و کاملا خشک نمایید ، روکش چسب هولدر را جدا کنید و به دقت روی دیواری بچسبانید ، چسب استفاده شده در نگهدارنده دیواری دمپایی بسیار پرقدرت بوده و می توانید وزن انواع دمپایی و کفش را تحمل کند.

 

 

ویژگی ها و مشخصات نگهدارنده دمپایی دیواری :

  • هولدر انواع دمپایی و کفش
  • سه تایی بهم متصل
  • اندازه : 8*25 سانتی متر
  • دارای رنگ بندی متنوع
  • صورتی ، سبز ، آبی ، سفید ، نارنجی
  • دارای چسب 2 طرفه بسیار قوی
  • مناسب برای حمام ، دستشویی ، کمد و . . .
  • طراحی فانتزی و زیبا

 

قیمت این محصول 30000 تومان